czwartek, 19 lipca 2012

W roli głównej spódniczka z loompexu :)

Wczoraj przyszła do mnie paczuszka z www.loompex.pl :)
A w nie ta oto *śliczna spódniczka*

4129-15836-large.jpg

Patrząc na to zdjęcie myślałam , że będzie ona z jakiegoś sztywnego materiału. A okazało się ,że jest cieniutka i przewiewna :) Idealna na upały :)
Naprawdę bardzo Was zachęcam do zakupów na tej stronce. Przesyłka jest wręcz ekspresowa. Kontakt jest przemiły wszystko jest dograne w 100 %!


Bez tytułu.jpg


P7190369.JPG

Postanowiłam zestawić ją z :
*Bluzeczka tuba - Zara*
*Naszyjnik- Takko Fasion*
*Opaska do włosów- H&M*
*Sandałki- Chiński Market*
Zakładając opaskę z kwiatkiem chciałam całej stylizacji dodać wakacyjnego uroku :)
*Zoom na spódniczkę*

P7190370.JPG

♥Jestem w niej zakochana !♥ Już nie mogę się doczekać kiedy będzie ciepło i będę mogła ją założyć! Fajnie , że jest kolorowa bo każda góra będzie do niej pasować ważne by była jednolita i nie gryzła się ze wzorem.
Ja w całej okazałości ;)

P7190372.JPG

Tak tak jestem bez makijażu :P Wstałam po nocce i nie chce mi się malować. Z resztą w taką pogodę wolę się zaszyć pod kocem z ciepłą herbatką i książką.

1295131966_by_MadameRouge_500.jpg


Na koniec jeszcze miła niespodzianka od *loompex.pl*
*Do 22lipca jest promocja na cały towar*


promo.jpg

Serdecznie zapraszam i życzę udanych zakupów ! :*

3 komentarze:

  1. wspaniałe sandałki :)
    Pozdrawiam Julka :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Rewelacyjna spodniczka!!
    obserwuje z przyjemnościa i zapraszam do obserwowania u mnie!

    ślicznie kochana:):*

    ★ ★ ★ ★ ★ ★ ★ ★
    pozdrawiam i zapraszam do mnie!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Swietna spodniczka!

    Podrawiam:*

    OdpowiedzUsuń