poniedziałek, 25 marca 2013

Powrót :)

Witam,
Długo mnie tu nie było bo cały czas aktywnie działam na mini blogu pinger.pl :)
Aczkolwiek coraz częściej myślę o tym ,żeby przenieść się tu na dobre. Cóż pożyjemy zobaczymy :) Może mi się tu na tyle spodoba ,że zostanę :)
Tymczasem pokazuje Wam moje ostatnie łupy :)

Sukienkę z baskinkami otrzymałam od internetowej firmy , która działa na allegro http://allegro.pl/listing/user.php?us_id=10582240


 Ja jestem zachwycona! Materiał jest na prawdę bardzo dobry, nie prześwituje, nie marszczy się. A rozmiary są standardowe.

Kolejną rzeczą jest tunika z motywami wężowej skóry
Ja wybrałam kolor Capuccino

*Dziewczyny jeśli poszukujecie jakieś fajnej kiecki na wiosnę to nie zastanawiajcie się. Bo takie ceny to jak za darmo!:)*
Ponadto kontakt jest bardzo miły , a przesyłka ekspresowa. 
*Polecam*

Jako , że mamy wiosnę (niestety nie widać tego na dworze) to postanowiłam, że zaszaleje i zamówiłam sobie ramoneskę :)
Ćwieki tego sezonu są bardzo modne poza tym dodaje każdej stylizacji nutkę pikanterii.
 Kurteczki którą dostałam od firmy *GOODLOOKIN* http://allegro.pl/listing/user.php?us_id=1775093

Mam już sukienkę, tunikę i ramoneskę wypadałoby też coś wciągnąć na pupę :)
Jestem legginsomaniaczkę i wszyscy którzy mnie znają o tym wiedzą . Więc jak dostałam paczkę od http://www.soyelle.pl/ To nie posiadałam się z radości :)
 
Lateksowe legginsy i rajstopy a la pończochy to zdecydowanie to co lubię ;)
Na koniec fotka z moim M. z klubu :)
Mam nadzieję ,że troszkę nadrobilam zaległości i będę tu częściej bywać :)




Zapraszam do polubienia mojej stronki na facebooku Fun Page NiepokornaRealistka

Pozdrawiam,
NiepokornaRealistka










Brak komentarzy:

Prześlij komentarz