poniedziałek, 15 kwietnia 2013

Sesja wiosenna

Jako, że mamy piękną wiosenną pogodę postanowiłam zrobić dla Was mała sesję :) Z wykorzystaniem nowości ,które ostatnio zagościły w mojej szafie :)
*Uwaga bardzo dużo zdjęć ;)*
Zaczynamy :)
Wczoraj minęły 3 lata od kiedy jestem z moim M. :) Więc pojechałam do niego w sobotę żebyśmy mogli sobie troszkę poświętować z tej okazji.
Najpierw poszliśmy na obiad a potem na spacer nad Brdę.


*Marynarka-Reserved*
Bluzkawww.StylePit.pl
Spódniczka- http://allegro.pl/spodnica-kontrafalda-zloty-zamek-sliczne-kolory-s-i3166967191.html
*Naszyjnik- http://www.nefryt-sklep.pl/n664--naszyjnik---kolor-czarno-zloty-cat-13-id-14850.aspx
Bransoletka- Mohito
Botki- no name





 Postawiłam na elegancki look :) Marynarka rozkloszowana spódniczka naszyjnik i wysokie obcasy :)
M. prezentował się równie szykownie :)

 Wspólna fotka musi być!
 Po spacerku poszliśmy na pyszną kawkę...

 A w drodze powrotnej zahaczyliśmy jeszcze o Wyspę Młyńską.

Pewnie jesteście ciekawe co dostałam od M. ? Jako,że zajmuje się w wolnych chwilach obrabianiem zdjęć to wykonał dla mnie kolaż :) Ze wszystkich naszych zdjęć z 3lat !
Jestem zadowolona z tego weekendu szkoda tylko ,że tak szybko minął :(
Fotki z niedzieli już niebawem ! :)
Buziaki!

4 komentarze:

  1. Kurcze wyglądałaś przepięknie ale jeszcze piękniej z Twoim mężczyzną, cudownie Wam razem, gratuluję tych 3 lat i życzę ich jeszcze więcej ;*
    Bardzo mi sie podoba Wasze biało czarne zdjecia pięknie na nim wyglądacie :)

    Ja ze swoim S. 2 marca miałam 5 lat hehe :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny kolor marynarki, prezentuje się świetnie;) A.

    OdpowiedzUsuń
  3. wyglądałaś prześlicznie:) kolor marynarki idealnie do Ciebie pasuje;)
    śliczna z Was para:) szczęścia Wam życzę:)

    OdpowiedzUsuń