poniedziałek, 29 lipca 2013

Chinosy w kwiatosy :)

Witajcie  
Uff jak gorąco żar się z nieba leje  Siedzę w domu i się pocę, alee to nic uwielbiam lato i upały!  
Pokazuję mój dzisiejszy strój  W roli głównej alladynki ze sklepu  eTamin
Miałam je pokazać już jakiś czas temu , ale były w przeróbce. Bo były mi troszkę za luźne w pasie. Niestety przy mojej figurze mam zawsze ten problem. Jak spodnie są dobre w pupie to za duże w pasie. Ale na szczęście moja kochana babcia zawsze przychodzi mi z pomocą  
Jako, że na spodniach się dużo dzieje zestawiłam je ze zwykłym białym basiciem .




*Chinosy- http://allegro.pl/kt668-s-bona-parte-spodnie-chinosy-japan-style-36-i3306038911.html
*Bluzka- Zara* 
*Sandały- no name* 

Uwielbiam tego typu spodnie  pewnie już to zauważyłyście. Przewiewne, wygodne i fajnie się je nosi więc czego chcieć więcej?  
Już wkrótce outfit z bluzeczką ombre... 

2 komentarze:

  1. Uwielbiam takie spodnie! są świetne na upały i zawsze dobrze się układają.

    OdpowiedzUsuń
  2. ja takich spodni osobiście nie noszę, bo wedlug mnie pogrubiają. Mam tylko jedne basic które mam na codzień i do ćwiczeń :)

    anonimestyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń