sobota, 27 lipca 2013

Rodzinny wypad nad morze

Witajcie
  Kilka dni temu wróciłam znad morza! Opalona zadowolona szkoda, że tak krótko
No, ale niestety nie dostałam więcej wolnego. Może uda mi się jeszcze wyrwać nad nasze polskie morze na początku sierpnia.
Pojechaliśmy do Darłówka. Nocleg szukałam w noc przed wyjazdem Istny spontan
Spaliśmy w *Villi Asteria* jak najbardziej polecam
01m.jpg
Pokoje super przestronne a dodatkową atrakcją był basen z jacuzzi






Był oczywiście plażing i smażing



Morze lodowate , ale nie byłabym sobą gdybym się nie wykąpała
2013-07-24-322ko.jpg


 Były też wieczorne spacerki



*Bluzka- Cropp*
*Legginsy- http://allegro.pl/legginsy-spodnie-rurki-azteckie-etno-kwiaty-wzory-i3363576784.html*
*Naszyjnik- Parfois*
*Torebka- Bialaggio*


Z mamuńcią

Spacerek po porcie




Jak wróciłam czekały na mnie paczuszki
 Co było w paczuszkach??
Długo wyczekiwany strój z *choies*
Sobie wyobraźcie,że miałabym go już w czerwcu gdyby nie moja poczta!! Przyszedł jakoś w połowie czerwca a te głupie baby go odesłały! Nie wiem jakim prawem ;/
Na szczęście napisałam do firmy i przysłali mi go bez problemu jeszcze raz



Obawiałam się ,że rozmiar będzie zły, ale trafiłam Chociaż majteczki mogłyby być większe. No, ale znając życie rozciągną się od wody


Strój na modelce

i na mnie

Strój bardzo mi się podoba Góra się super trzyma nawet bez tego paseczka na szyj już nie mogę się doczekać aż ubiorę go na plażę


W drugiej paczuszce były perełki z mojej ulubionej firmy *Soyelle*



*Przeurocze paputki z motywem krówki http://www.soyelle.pl/Paputki-c51.html*


*Koronkowe legginsy http://www.soyelle.pl/ROSITA-koronkowe-legginsy-w-kwiatki-pastelowe-kolory-p6053.html*



*Stopki do balerinek http://www.soyelle.pl/Stopki-c47.html*



To by było na tyle :) Taki długi wpis w telegraficznym skrócie :)


Buziaki!!

5 komentarzy:

  1. cudowny stroj. Zazdroszczę takich wakacji :)

    anonimestyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. ale sliczne ten strój, oo zatłukła bym te baby! :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Wyglądasz bosko w tym stroju ! ^.^ A wyjazd jak widać się udał.:D

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetnie napisany artykuł. Mam nadzieję, że będzie ich więcej.

    OdpowiedzUsuń
  5. Wynajem przyczep kempingowych jeszcze nigdy nie był tak prosty. Autocampingi oferuje szeroki wybór przyczep o różnych rozmiarach i wyposażeniu, które spełnią Twoje oczekiwania. Niezależnie od celu podróży, na stronie https://autocampingi.pl/ znajdziesz pełną informację o dostępnych przyczepach i warunkach wynajmu. Przekonaj się sam, jak łatwo można zorganizować udane wakacje na kempingu!

    OdpowiedzUsuń