czwartek, 1 sierpnia 2013

Style Factory

Dobry wieczór Ślicznotki :)
Co słychać ? Ja jak zwykle w pracy :)
Aleee piątek i sobotę mam wolną więc jadę do mojego M. Wieczorem spotykamy się z naszymi znajomymi bo nie widzieliśmy się już długo :) Idziemy na piwko na barkę:D

A w sobotę pewnie też coś wymyślimy :D
Przyszła wczoraj paczka z moim zamówieniem ze sklepu *STYLE_FACTORY* Jak zwykle allegro :)
Zamówiłam 3 bluzeczki i jedną sukienkę maxi ;)
Dzisiaj pokaże Wam pierwszą tuniczkę :)
*Na modelce wygląda tak*

A ja zestawiłam ją troszkę inaczej :) Bo wpuściłam ją w spód szyfonowej spódniczki.

 Tunika ma bardzo miły materiał. Dzięki temu, że jej krój jest prosty mogę ją założyć do wszystkiego :) Nie lubię do pracy zakładać koszuli, a zakładając taką bluzeczkę wyglądam równie elegancko :)

*Tunika- http://allegro.pl/cecylia-k02-tunika-bufki-kimono-stylefactory-s-i3436195236.html*
*Spódniczka- www.virgini.pl*
*Naszyjnik- YES*

*Jesteście ciekawe co jeszcze kryło się w mojej paczce?*
Tego dowiecie się wkrótce :)

****************************************************

A teraz z innej beczki. Nie wiem czy Wasze psiaki też tak przechodzą lato, ale moja Luka ciągle śpi i nic się jej nie chce. A pozy ma zabójcze :D Same zobaczcie :D

*Kolorowych snów*

4 komentarze:

  1. bluzeczka ze spódniczką wyglądają razem idealnie! :)

    anonimestyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczny zestaw.:D Psiaki na ogół źle znoszą ciepło. Mój też szuka cienia cały czas.:)

    OdpowiedzUsuń
  3. świetny zestaw - prosto ale elegancko ! :)

    OdpowiedzUsuń