środa, 11 lipca 2012

Basen :)


Tak jak pisałam w niedziele z M. wybraliśmy się na basen:) Oczywiście Jak zobaczyłam słonko to szybciutko zdjęłam ciuszki



po czym szybko rozłożyłam ręcznik i się oczywiście na niego położyłam
  

Buzi buzi :)
SAM_2035.JPG

długo to nie trwało bo ja ogólnie wiercidupka jestem więc poszłam sprawdzić wodę :D
SAM_1984.JPG

Troszkę niepewnie powoli...
SAM_1986.JPG

i pełne zanurzenie :)
SAM_1995.JPG

Woda była cudowna! Już dawno się tak nie zrelaksowałam :)
Popluskałam się poopalałam full wypas!
SAM_2014.JPG


SAM_2010.JPG

Stwierdzam , że ten strój to był mój dobry zakup :D Szybko schnie i co najważniejsze jest wygodny :)
Wiem , że nie mam wysportowanej sylwetki i jestem blada ;/ no ale cóż przez pracę i wieczny brak czasu po prostu już nie mam ani siły ani ochoty  na jakiś fizyczny wysiłek;/ Strasznie nad tym ubolewam





:(

Jeśli któraś byłaby chętna

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz