środa, 11 lipca 2012

Na poprawę humoru -loompex.pl !

Dziewczyny miałam dziś tragiczny dzień w pracy;/
Na poprawę humoru zamówiłam sobie spódniczkę.
Ostatnio już na nią polowałam, ale  ktoś mi ją sprzątnął z przed nosa:/ *Dzisiaj jest nowa dostawa*
Także to cudeńko już do mnie idzie:)


4129-15836-large.jpg


Już mam masę pomysłów na stylizację z nią :)
Polecam dzisiaj była dorzutka towaru więc może znajdziecie coś dla siebie :)
www.loompex.pl
A co tam można znaleźć? Min. takie o to cudeńka :) I wiele wiele innych !
To nie tylko moja opinia inne blogerki też chętnie korzystają z usług tego internetowego *loompexu* :)
Więc wchodzcie przeglądajcie a nóż widelec wypatrzycie jakąś perełkę która ożywi Waszą garderobę! :)

3 komentarze:

  1. Rzeczywiście wyglądają pięknie! ;)
    W wolnej chwili zapraszam do mnie,może obserwujemy? ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. czekam na stylizację ze spódniczką:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne :) Choć ja wolę buszowanie osobiście po sh niż te internetowe :P

    OdpowiedzUsuń