środa, 27 marca 2013

Gdy człowiek się nudzi...

Witajcie,
No właśnie jak się człowiek nudzi w nocy to po necie błądzi :) I przegląda i ogląda :)
Trafiłam na stronkę www.choies.com i przeglądałam ją ładne 3 godziny :D
Niektóre rzeczy po prostu zwaliły mnie z nóg! Tak jak np ten zestaw...
Spódniczka w kształcie kociej głowy ?? Rewelacja! I te kolory...ach moje marzenie :)
Szpileczki i torebkę też chętnie bym przygarnęła :)
Takie balerinki też by mi się przydały na nadchodzącą wiosnę
Jak już jestem w strefie marzeń to też by wypadało coś na grzbiet zarzucić :) Nie pogardziłabym takim żakiecikiem :)


Całe szczęście marzenia nic nie kosztują :)
Także jak też chcecie nacieszyć oko to odsylam do stronki ;) http://www.choies.com/product/korean-style-pu-leather-moto-jacket-3

Zaraz kończę pracę i wreszcie będę spac :) 

Buziaki

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz