środa, 5 czerwca 2013

Dobre duszyczki pomóżcie :)

Witajcie Laseczki,
Przychodzę dziś do Was z odkryciem zagranicznego sklepu :D Ale też z prośbą może nietypową nie wiem zaryzykuję.Chcę być szczera mam nadzieję, że ta szczerość popłaci :) Już tłumaczę o co chodzi.
Strasznie podobają mi się ciuszki z takiego jednego zagranicznego sklepu.
Walczę o bon na zakupy i żeby mnie do niego przybliżyć możecie mi pomóc :)
Wystarczy , że wejdziecie w ten link i klikniecie w link sklepu we wpisie :)

http://niepokornarealistka.pinger.pl/m/19094793 


Będę przeogromnie wdzięczna!!

Jeśli uzyskam 100 wejść w ciągu 3dni wtedy otrzymam bon na ciuszki :)
Z góry dziękuję za każde kliknięcie w link :) Wiem wiem zawracam głowę , ale na prawdę napaliłam się na te ciuszki :) W portfelu pustka :( A czekają mnie jeszcze wydatki ( nie małe ) związane z obroną pracy magisterskiej...
 Jak uda mi się zdobyć bon na 200% opiszę jak z jakością ciuszków, wysyłką itp. :)






Buziolki !


 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz