poniedziałek, 10 czerwca 2013

Koronkowe balerinki :)

Hej Dziewczynki :)

Chyba jestem już uzależniona od blogowania bo nie było mnie zaledwie kilka dni , a ja się czuję jakby minął miesiąc! :D
Weekend spędziłam u mojego M. d :)
Mam dużo zdjęć pokaże w kolejnych wpisach :)
Teraz pokażę co na mnie czekało po powrocie!


Balerinki pochodzą ze sklepu *www.Pantofelek24.pl*
Są prześliczne! Ładniejsze niż na zdjęciach mega leciutkie i wygodne :)Troszkę tylko są za luźne , ale to wina moich szczupłych stóp. Kupię sobie zapiętki i będzie idealnie :)
P6101002ko.jpg

Balerinki na stópkach :)

P6101003ko.jpg

Spodziewajcie się outfitu niebawem :)
Mogę z czystym sercem polecić sklep. Byłam sceptycznie nastawiona do kupowania butów przez internet. Ale zaryzykowałam i nie żałuję :) Tym bardziej, że wczoraj w galerii widziałam koronkowe balerinki za 99zł. Więc moje pierwsze zamówienie na pewno nie będzie ostatnim :)


*Buziaczki*

1 komentarz:

  1. wow przepiękne są!
    Widziałam takie w kolorze nude ale te sa ladniejsze :)

    OdpowiedzUsuń