niedziela, 4 sierpnia 2013

Saturday sunny day

Witajcie:)

Dziś pokazuję mój outfit z sobotniego spacerku.
Jako,że jest upalnie trzeba ubierać przewiewne i lekkie rzeczy. Dlatego, też ubrałam neonową bluzkę na ramiączkach i asymetryczną spódnicę + neonowe dodatki, a wyszło coś takiego:


 *Bluzka- SH*
*Spódnica- Pepco*
*Sandałki- SH*
*Kolczyki- Stradivarius*
 *Bransoletka- allegro.pl/(…)listing.php…*

Nóżka cyk :D

Mój Luby też się lubi stroić :D Proszę bardzo
*Koszula- House*
*Spodnie- no name*
*Pasek- www.krateczka.pl*
*Buty- Centro*
Neony to zdecydowanie moje kolorki :) Cieszę się ,że są hitem tego sezonu mam nadzieję, że na jesień też da się coś przemycić z tego lata :)
Ajajaja za tydzień w sobotę będę już we Władysławowie! Mój M. zarezerwował nam pokój :) Tylko na jedną dobę co prawda , ale zawsze coś! Mam zamiar ten czas wycisnąć jak cytrynę do końca :) Oby tylko pogoda się utrzymała!
A na początku września planujemy lecieć za granicę. Gdzie? Się okaże , wszystko zależy od kosztów. Jestem dobrej myśli :)

*Całuję!*:)

6 komentarzy:

  1. Wyglądasz tak pięknie i świeżo ślicznotko. :)
    Pozdrawiam. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ale świetna stylizacja bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bosko wyglądasz Kochana.:* Pasuje Ci ta stylizacja.

    OdpowiedzUsuń
  4. cudownie wyglądasz :) genialny kolorek tej spódniczki !

    OdpowiedzUsuń
  5. Dawno kupiłaś spódniczkę? bardzo fajna. mam pepco pod nosem ale nie widziałam takich u nas :)

    Zapraszam do mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jakoś w czerwcu ją kupiłam , ale możesz zobaczyć w Pepco bo są wyprzedaże :)

      Usuń