poniedziałek, 12 sierpnia 2013

Sopocka niedziela :)

Witajcie
W sobotę po południu pojechałam do M. połaziliśmy po galerii zrobiliśmy zakupy jedzonko, a wieczorem po obejrzeniu pogody stwierdziliśmy,że raz się żyję i w niedzielę rano jedziemy do Sopotu!
No i bardzo dobrze zrobiliśmy bo nad morzem w przeciwieństwie do Bdg było bardzo ciepło i słonecznie Tylko przez jakieś 15min padało
Mam dla Was mała fotorelację
Najpierw udaliśmy się na plażę




* Strój kąpielowy- www.choies.com



 Potem brzegiem morza udaliśmy się do Zatoka Sztuki

*Koszulka- www.krateczka.pl*
*Spódniczka- http://virgini.pl/-?product_id=1756*
*Naszyjnik- Cropp*
*Opaska- Stradivarius*
Pracuję tam moja koleżanka Jeśli ktoś zna Sopot to wie co to za miejsce. Ja je znałam tylko z opowiadań.


Pospacerowaliśmy po Monciaku poszliśmy na obiadek , a po nim na odpoczynek z powrotem na plażę.


 Złapałam nawet słoneczko !
 No i tak nam minął dzień i trzeba było wracać do domku
 Cieszę się ,że pogoda jednak dopisała i mogłam się nacieszyć morzem chociaż przez chwilkę

Kończę bo ten wpis zrobił się tasiemcem

*Dobranoc*

6 komentarzy:

  1. śliczne masz bikini:) świetne zdjęcia;)

    OdpowiedzUsuń
  2. ale świetnie spędziłaś czas! :)
    Zazdroszczę :)
    Strój kąpielowy i stylizacja w spódniczce są najlepsze wyglądałaś przepięknie! <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Strój kąpielowy cudowny ! i Legginsy w azteckie wzory bomba!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Zazdroszczę wypadu :)
    Ślicznie wyglądałaś :) Zachwycasz mnie swoimi strojami . A ten strój kąpielowy.... MEGA! Zakochałam się w nim. :)

    Jeśli masz chwilkę, zajrzyj do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. świetny strój kąpielowy !!!!!
    pozdrawiam i zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń