czwartek, 16 stycznia 2014

Dream list

Ostatnio natchnęło mnie na szperanie po zagranicznych stronkach. Natknęłam się na  LovelyShoes
I postanowiłam zrobić listę marzeń. Czyli to co chciałabym mieć w swojej garderobie  
Jako ,że jesteśmy w sferze marzeń i mamy karnawał to gdybym szła na jakąś szaloną imprezę na pewno chciałabym szałowo wyglądać. 
http://www.lovelyshoes.net/Sexy-Mini-Dress-c60 Sexy Mini Dress in LovelyShoes

Jestem kobietą więc butami też bym nie pogardziła 
Aż mi oczy z orbit wychodzą jak przeglądam te strony! Ahh te szpilki <zakochany> 




Oczywiście nie pogardziłabym też nową torebką  

A na co dzień ubrałabym bluzę z psią mordką albo bluzę z gepardem 

Żeby nie zmarznąć przywdziałabym taki oto zgrabny kożuszek czy kurteczkę 



Czasem fajnie pomarzyć bo to przecież nic nie kosztuje  Swoją drogą zauważyłam, że wiele rzeczy na tej stronce jest oryginalnych. Bynajmniej nie widziałam takich w polskich sklepach 

*A Wam wpadło coś w oko?*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz